تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان
سرخط خبرها

احتمال اجرای قانون افزایش سن بازنشستگی از ابتدای سال جدید

  • کد خبر: ۲۱۰۰۱۱
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
  • ۱
احتمال اجرای قانون افزایش سن بازنشستگی از ابتدای سال جدید
سرپرست دبیرخانه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی از احتمال اجرای مصوبه افزایش سن بازنشستگی از ابتدای سال ۱۴۰۳، در صورت نهایی شدن موضوع در شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد صادق غلامی سرپرست دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما آیتمی به نام مستمری جمع در نظام صندوق‌های بازنشستگی داریم که خوشبختانه اخیرا ایین نامه طی روز‌های آینده در دولت نهایی می‌شود و این می‌تواند به پیشگیری از ناترازی صندوق‌ها در بحث انتقال سوابق بازنشستگی کمک‌کند.

وی درباره میزان بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی گفت: بدهی دولت به این سازمان متفاوت است به این دلیل که اخلاف نظری بین دولت و صندوق‌ها وجود دارد.

غلامی همچنین درباره ادغام صندوق‌های بازنشستگی نیز گفت: در دنیا و کشور‌های همسایه تعداد صندوق‌های بازنشستگی بسیار کم است، در ترکیه در مجموع ۳ صندوق مسیولیت ساماندهی نظام رفاهی بازنشستگان را دارند این در حالی اسا که در کشور ما ۱۸ صندوق با ناترازی‌های مختلف فعالیت می‌کنند و البته ادغام این صندوق‌ها یک ضرورت اجنتاب ناپذیر است و باید به سمت نظام جامع یکپارچه تامین اجتماعی در کشور حرکت کنیم.

وی ادامه داد: بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی حدود ۷۰۰ همت است و روی لیت عدد اجماعی وجود ندارد.

سرپرست دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه درباره اخرین جزییات مصوبه افزایش سن بازنششتگی گفت: این مصوبه مجلس هم اکنون در شورای نگهبان و مجمع تشخیص مجمع در حال بررسی است و زمان تصویب آن مشخص نیست.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
0
0
توروخدا به فکر مردم باشید خدا ازتون نگذره که خیلی ها بعد از بیست سال سابقه افزایش سن بازنشستگی باید داشته باشند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->